- Marketing strategie
- Online leadgeneratie
- Hyperlokale marketing
- Marketing automation
- Adverteren op Facebook en Instagram
- Social media posts
Beginnen bij het begin
Tijd voor de eerste stap. We ontwikkelden een naam, identiteit en positionering voor Jimm-e. Dit vormde een solide basis voor de ontwikkeling van de website, leadgeneratie en marketing automation aanpak voor de eerste studio in Zeist. Want een volle studio vraagt om naamsbekendheid en leads, véél leads.
Hyperlokale online leadgeneratie
Lokale online leadgeneratie stond centraal in onze marketingstrategie. We wilden zoveel mogelijk mensen in Zeist kennis laten maken met Jimm-e. Via lokale Facebook en Google campagnes zorgen we voor zichtbaarheid in Zeist. Iedere doelgroep bereiken we met advertenties die passen bij hun leeftijd en sportieve uitdaging. Zo zorgen we tegelijkertijd voor naamsbekendheid én leadgeneratie via social media.
De Jimm-e marketingstack
Een volle agenda dankzij geautomatiseerde leadopvolging
Veel leads én drukke trainers zorgen voor een volgende uitdaging. Leadopvolging is arbeidsintensief en vaak het meest succesvol als je snel reageert. Daarom ontwikkelden we een geautomatiseerde nurtureflow met sms'jes en e-mails via Zapier. Als je op Facebook een proeftraining aanvraag doet, krijg je gedurende een aantal dagen gepersonaliseerde sms’jes en e-mails. Daarin vertellen we over de voordelen van sporten bij Jimm-e en moedigen we mensen aan om zelf een proeftraining te plannen in de online agenda in Acuity. Gemakkelijk voor potentiële leden én een beter resultaat uit online leadgeneratie.