Er is een bijna oneindige hoeveelheid data beschikbaar over onder andere je websitebezoekers, maar ook je online marketing camapgnes. Data die je veel inzicht kan geven in het gedrag van je doelgroep op je website en daarbuiten. Maak je slim gebruik van deze data, dan maximaliseer je het rendement uit je marketing activiteiten.
Actuele data uit campagnes en je website
Wij willen het maximale rendement halen uit al jouw online marketing activiteiten. Dan zijn data en conversie optimalisatie twee belangrijke spelers. Het meten en verkrijgen van data resulteert in meer kennis en inzicht in het webgedrag van de bezoekers op jouw website. Met deze kennis optimaliseren we jouw campagnes. Zo verbeteren we jouw conversie ratio. We bekijken hoe je website er nu voor staat. Welke pagina’s worden het meest bekeken? Waar op je pagina wordt het meest geklikt en op welk punt besluiten je bezoekers om je website te verlaten? Door onder andere deze punten in kaart te brengen kunnen we jouw website zo inrichten dat je bezoekers op het juiste moment in contact komen met een conversiemogelijkheid!
Ligt jouw focus op B2B, B2C of juist ecommerce? Geen probleem! Conversie optimalisatie is altijd mogelijk.
Leadbouwers kan jouw bedrijf onder andere ondersteunen met:
- B2B leadgeneratie
- Conversie optimalisatie
- Marketing automation software
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Dashboard (Datavisualisatie)
Interessant? Neem dan direct contact met ons op! We kijken graag samen met jou hoe we het beste jouw datastromen kunnen optimaliseren.